Thursday 22 January 2009

Tinggalkan Aku

Tinggalkan Aku



katamu cinta telah tiada
sendiri aku menahan pedih ini
hilang semua rasa
habis begitu saja
untuk bersama buat selamanya

katamu dia yang lebih sempurna
dia lagi jiwa
dia lafaz asmara
bisikan kata2 akhirmu itu menusuk jiwaku
kini kau datang untuk kembali padaku

pergi sudah tinggalkan aku
ku tak ingin engkau ada
kembali lagi kedalam cerita hidupku ini
ku bahagia tanpa drimu
biar begini adanya aku
tanpamu ku temukan sinarnya

bisikan kata akhirmu itu
menusuk jiwaku
kini kau datang kembali padaku lagi
pergi sudah tinggalkan aku
tak ingin engkau ada kembali lagi ke dalam cerita hidupku ini
ku bahagia tanpa dirimu
biar begini adanya kerna
tanpamu ku temukan sinarnya

usah lagi kau guris hatiku
ku tak mahu lagi merasa kan hadirmu dalam duniaku
pergilah dari hidupku

oooooo...
tak ingin kau ada

pergi sudah tinggalkan aku
ku tak ingin engkau ada
kembali lagi kedlm cerita hidupku ini
ku bahagia tanpa drimu
biar begini adanya kerna
tanpamu ku temukan sinarnya

kerana tanpamu ku temukan sinarnya


***

Wallaweiii.. best gile lagu ni, thanks Rusdi sebab perkenalkan kat aku lagu ni. Agaknya balik Malaysia nanti aku akan beli Album dia kut. Aku sangatlah appreciate artis tempatan. Maybe sebab aku memang suka lagu-lagu yang jenis ballad. Contohnya dari penyanyi luar negara macam Mariah Carrey, Celine Dion, Whitney, Leona Lewis, Beyonce dan apa-apa saja yang seangkatan dengannya.

ok, ini time aku nak rileks, sambil layan buku novel atau sedang menghirup kopi. kalau aku nak hilangkan stress, aku akan berubah kepada mood black metal, pop rock, modern rock, axe-rock dan apa jadah lagi rock-rock kat belakang tu. Ditambah dengan gadget yang aku ada skrg ni, membuatkan aku terasa nak layan lagu 24/7!!

***

aku belum abes lagi membaca novel eclipse, mmg best!! berdebar-debar ketika membaca. Especially bila family Cullen akan bergabung dengan pack warewolf (geng Jacob Black) untuk mengalahkan vampire-vampire baru. hehehehe, feels abes!!

citer eclipse ni salah satu dari 4 novel twilight saga dari penulis bernama Stephenie Meyer. Eclipse merupakan siri yang ke-3 dari keseluruhan siri tersebut. Try la google nama tu kalau nak maklumat lebih lanjut.

4 comments:

fajar said...

huk eleh.
orang dah lama dgr la zul. dah puas dgr. tu la, dgr lagu omputeh aje.

anyway, album dia mmg BEST pun. :)

amboi, sibuk dgn vampire dia.

FARYN said...

zul,jom layan dangdut plak..hahaha

zulfadli said...

fajar:
eleeehhh.. tahu la dia lagi edvanss.. apsal ari tu tak rekomen? huummmppphhh!!

FARYN:
aku bleh je nak 360 nih.. hehehehe

Jalak Lenteng said...

anuar zain tak malu ke tengok "vclip" macam ni kat utube?lagu dah jiwang habis,kalo ade vclip yang dramatik sure lagi besar impaknya kat peminat..Album of the year faizal tahir pon,so far SATU lagu je ada vclip..ini lah nasib penyanyi2 tempatan..dapat vclip cam YUSAFA pon dah kira okey hahaha

baru je nak pesan kau beli CD MTV karaoke A.Z or F.T tapi sah2 la takde kan...karaoke versi unplugged jela nampaknye hohoho..