Monday 19 January 2009

correct = korek ?

ok, aku baru je lepas layan JL, sungguh lah aku ni "outofdate" dengan perkembangan semasa industri musik tanahair. yg aku tahu, dua lagu faizal tahir masuk final. dua-dua tu lagu fav aku, sampai syurga dengan cuba.

mmg aku tau ptg tu ada live JL, tapi aku malas sgt nak amik tau. kononnya nak rilek-rilek skit sambil layan citer eclipse. last-last makin ramai plak yang bagi ulasan kat aku, termasuklah beberapa kenalan rapat.

ada yang tak puas hati bila lagu faizal tahir tak dinobatkan sebagai juara lagu. ada yang cakap Meet Uncle Hussain tak best lah, konon tak patut menang la. dan ada jugak yang mengharapkan ziana zain dapat anugerah vokal terbaik.

ok, jgn bagi komen pasal ni!! oleh sebab terlalu nak tahu sangat apa kelebihan MUH ni. aku pun cepat-cepat la layan JL kat tv3.com.my.

satu je aku leh cakap pasal MUH ni..

WOW!!

4 comments:

Myboo said...

n setuju ngn abg

zulfadli said...

cayalah.. gimme 5!! hahaha

Jalak Lenteng said...

Pejal cakap kat aku melalui suratkhabar yang dia nak bersara dari menyanyi..WTH!!hopefully he'll think about it million times..btw, his gimmick for Sampai Syurga really menjadi..he's really into the song!

zulfadli said...

bley jadi pelakon jugak.. hehehehhe