Thursday 16 April 2009

pujaan hati

nampak nya, dalam 10 org lubang hidung yang dia minat.. aku merupakan yang ketujuh!!! yeah.. yang ketujuh!!

walaupun aku kenali dia sudah lama, dari zaman aku mula belajar mengira kat melaka sampai la aku bekerja kat sebagai mat bangla di kedai serbaneka yang ada jual minyak petrol, minyak diesel, NGV dan sebagainya kat sebelah.

adakalanya aku berganding bahu dengan dia dan rakan2 ku yang lain dalam sebuah permainan yang pernah menjadi pujaan ramai. alaa.. game yang kumpul2 org, pastu g blasah kumpulan2 tertentu, kalau menang dapat la copek duit dari kumpulan yang ko blasah tu. kalau kalah, mmg duit ko la yang kena copek.

tak kisahlah, yang penting aku kenal dia dari membe aku yang bergelar abg gebu, hahahahaha.. gebu aar, korang yang pertama kali tgk dia sudah pasti mau bercumbu2an mesra dengan dia, tak termasuk aku.

itu lah dia, kekaseh gelapku..

2 comments:

sharamli said...

wanita itu xsegelap yg disangka kn?

zulfadli said...

hahahaha... gelap diterangi cahaya bintang..